Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji Eurofinance Group.
Reklamację można złożyć:
- w oddziale firmy Eurofinance Group Poland - reklamacja może być złożona ustnie lub na piśmie
- telefonicznie za pośrednictwem infolinii: +22 428 37 70 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00
- drogą e-mail na adres: eurofinance@efce.pl
- listownie przesyłając zgłoszenie na adres korespondencyjny Firmy (ul. Okopowa 56/216, 01-042 Warszawa)
Odpowiedź na reklamację można otrzymać za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów kontaktu:
- listownie - odpowiedź zostaje przesłana pisemnie na adres korespondencyjny.
- drogą sms - najszybsza informacja o wyniku reklamacji.
- telefonicznie – pracownik naszej firmy dzwoni do Klienta i informuje o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
- w oddziale naszej firmy – odpowiedź na reklamację udzielana jest w trakcie wizyty klienta w placówce.
- drogą e-mail w odpowiedzi na zamieszczoną korespondencję z Klientem
Złożone reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 15 dni roboczych (dotyczy świadczenia usług płatniczych) lub 30 dni kalendarzowych (dotyczy pozostałych przypadków) od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ww. terminie Eurofinance:
- wyjaśnia przyczynę opóźnienia;
- wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
- określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
W pozostałych szczególnie skomplikowanych przypadkach, termin ten może zostać przedłużony, nie więcej jednak niż do 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. O przyczynach opóźnienia, okolicznościach wymagających ustalenia oraz przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi Klient zostanie poinformowany.
Niezależnie od formy złożonej reklamacji/ skargi oraz od jej treści, przeanalizujemy sprawę opisywaną przez Klienta i złożymy stosowane wyjaśnienie/odpowiedź. Jednak aby reklamacja była jak najszybciej rozwiązana, warto posłużyć się poniższą instrukcją. Dzięki temu nasza Firma będzie posiadała niezbędne informacje do wyjaśnienia sprawy i szybciej udzieli odpowiedzi.W treści reklamacji warto uwzględnić następujące kwestie:
Opis zdarzenia: powinien być możliwie najbardziej dokładny. Ważne jest, aby przy reklamacjach finansowych podać kwotę i datę wystąpienia zdarzenia. W przypadku skarg na jakość obsługi, jeżeli jest to możliwe, należy podać imię i nazwisko pracownika banku lub adres placówki banku. Natomiast w przypadku skarg na pracowników infolinii, potrzebna jest informacja o numerze telefonu, z którego było wykonywane połączenie, data i godzina rozmowy oraz imię i nazwisko konsultanta.
Oczekiwania wobec działu reklamacji: – prosimy o podanie preferowanego sposobu rozwiązania reklamacji. Celem naszej FIrmy jest spełnienie oczekiwania Klienta w tym zakresie
Formy odpowiedzi:
- pismo
- odpowiedź w bankowości internetowej
- wiadomość SMS
Do góry
Znajdź nas na:
Centrum obsługi klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Opłata za połączenie według taryfy operatora.
Eurofinance Group Polands Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 15/8, 02-028, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. Poznań - Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000539990, posiadający NIP 781-19-05-193 oraz kapitał zakładowy w wysokości 250 000.00 zł w całości wpłacony.
Do góry
Znajdź nas na:
Centrum obsługi klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Opłata za połączenie według taryfy operatora.
Eurofinance Group Polands Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 15/8, 02-028 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. Poznań - Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000539990, posiadający NIP 781-19-05-193 oraz kapitał zakładowy w wysokości 250 000.00 zł w całości wpłacony.